Funkce CLINICOS

CLINICOS

Zvolte CLINICOS, komplexní systém, který vaší klinice či podniku přinese řadu výhod.

1

Rezervační systém

Nabízí přehledný kalendář všech pracovníků a rezervací na jednom místě, což usnadňuje správu termínů a zvyšuje efektivitu.

2

Evidence klientů

Umožňuje detailní sledování informací o návštěvách klientů, jejich nákupech, využitém materiálu a zachycuje fotky před a po návštěvě.

3

SMS upozornění

Automaticky zasílá SMS zprávy klientům den před jejich návštěvou, zajišťuje lepší komunikaci a snižuje možnost neúspěšných rezervací.

4

Pokladna a denní tržby

Poskytuje přehled o denních tržbách a umožňuje evidenci plateb v různých formátech, včetně hotovosti, karty nebo převodu.

5

Sklad a spotřeba

Udržuje aktuální stav skladu a přesně eviduje spotřebovaný materiál. Pomáhá nejen v optimalizaci zásob, ale také na cíleně mířený prodej produktů na každého klienta.

6

Směny a oprávnění

Umožňuje plánovat směny pracovníků, přiřazovat služby a určovat individuální oprávnění pro každého člena týmu.

7

Statistiky prodeje

Sleduje obrat, náklady a zisk napříč různými pobočkami a umožňuje monitorovat provize z prodeje u zaměstnanců.

8

Webová prezentace a online prodej

Nabízí vytvoření plně integrovaných webových stránek s možností online prodeje produktů přes e-shop.

9

Online rezervace

Umožňuje klientům snadno a pohodlně rezervovat služby přes internet. Díky registracím jen na pár kliknutí.

10

Fotodokumentace

Poskytuje možnost ukládat fotografie před a po poskytnutí služby pro lepší dokumentaci a sledování výsledků.

11

Historie návštěv

Uchovává detailní záznamy o předchozích návštěvách klientů, což umožňuje lepší pochopení jejich potřeb.

12

Tvorba účtenek

Umožňuje rychlé a efektivní vytváření účtenek pro klienty, zjednodušuje administrativní procesy.

Za nové funkce neplatíte

Naší prioritou je stále CLINICOS zlepšovat a inovovat, abychom vám poskytli co nejlepší uživatelský zážitek.